پـاسـخ دندان شـکن، بـه آقـای مـوسـوی خـوئینـی هـا
وبگو | آموزش منوی کشویی با ul li و css
روحـانـیـت به عنـوان مسئـول ذی ربـط امـور دینـی نقـش اول را در آگـاهی و مطالبـه نسبـت به مسئـولان و رسانـه ها دارد. آیت الله وفسـی .......... اعـتمـاد بـه نـفس، دروغـی است بـزرگ که از مسـیـحیـّت غـربی وارد دنیـای اسلام شده است . آیت الله حـامد وفسـی ........... موج سـیـاه فـتـنـه جـدیـد، فـرهـنـگــی اســت و راه نـجــات از آن احـیـاء امــر بــه مــعــروف و نــهـی از مــنـکــر است. حضـرت اسـتـاد آیـت الله وفـســی ........... در مـورد کـارنـامـه ی فـرهـنگـی انـقلاب، سکـوت بـهتـرین نظـری است کـه می تـوان ابـراز کرد. استـاد اخـلاق تهران حامد وفسـی .......... انـقـلاب ایـران بـه یـک مـعـجـزه الهـی شبیـه تـر بـود تـا یـک حـرکـت سیـاسـی مـاننـد سـایـر انـقـلاب هـای جـهان و رهـبری آن هم بـه پـیـامبـران الهـی شبـیـه تـر بـود تـا رهبـران انقـلابی در دیگـر سرزمیـن هـا... حکیـم متـألـه استـاد حـامـد وفسـی

بسم الله الرّحمن الرّحیم


و صلّی الله علی محمّد و آله و عجل الله لولیه الفرج و العافیة و النصر


ملت شریف و عظیم الشأن ایران با حرکت بی نظیر توده‌های مردم در حالی که به ندای رهبری الهی، لبیک گفتند با فدا کردن عزیزان خویش، بزرگترین قدرت منطقه ای و ژاندارم خلیج فارس را شکست دادند و این در وضعیتی بود که تمام ابرقدرت‌های شرق و غرب خصوصاً ایالات متحده آمریکا به شدت از نوکر خود «شاه» ایران حمایت و برای حفاظت او از هیچ جنایتی فروگذار نکردند.
در این چهل و اندی سال، انقلاب اسلامی و امّت مؤمن به سبب اتحاد و تلاش همه اقشار، زیر سایه نظام اسلامی و ولایت فقیه، پیروزی‌های مهمی به دست آوردند و البته در هر کجا منافقان، فرصت‌طلبان، ایادی بیگانه و عناصر نالایق توانستند ما را از اسلام ناب و رهنمود های آن دور کنند و در نتیجه پیروزی‌ها کمک رنگ و یا گرفتار خسارت‌هایی شدیم.
از طرف دیگر مدعیان به ظاهر انقلابی برای حفظ منافع جناحی هر از چندگاهی وارد صحنه شده و با دگرگون نشان دادن حقایق، تلاش می‌کنند به عنوان خیرخواهی برای مردم از انقلاب و مسئولان مجاهد آن انتقام گیرند.
بزرگان به اصطلاح انقلابی دیروز، به سبب عملکرد برخی از مدیران نالایق امروز در جنگ اقتصادی و فرهنگی تحمیلی از سوی دشمن، به جای آن که دوستان خود را بازخواست و سرزنش کنند، لباس منجی ملت را پوشیده و جالب تر این است که خود را نماینده و سخنگوی مردم دانسته، فریاد عدالتخواهی سر می‌دهند!
جناب آقای خوئینی‌ها بدانید ملت مجاهد، صبور و آگاه ایران اسلامی، شما و دوستان حزبی و سوابق شما را به خوبی می‌شناسند و اگر حقیقتاً قصد حضرتعالی خیرخواهی برای امام و امت است پس باید بر اساس قانون اساسی ج.ا.ا که وظایف تمام نهادها و مقامات حقوقی و مناصب، معین و مشخص گردیده، در حیطه وظایف و اختیارات بازخواست نمایید.
در خصوص نامه‌ای که منسوب به حضرتعالی منتشر شده است برخی نکات قابل توجه است که به عرض ملت شریف می‌رسانم گرچه می‌دانم ایشان بی نیاز از عرائض بنده هستند ولی شاید برای ثبت در تاریخ این پاسخ ضروری باشد.
۱- مشکلات و معضلات اقتصادی و فرهنگی کشور امری بدیهی است اما نباید این مطلب موجب سوء استفاده قرار گرفته و زمینه‌سازی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قرار گیرد.
۲- نباید به گونه‌ای مطالب را مطرح کرد که مسئولان این مشکلات یعنی مجلس دهم و دولت تدبیر و امید از پاسخگویی به ملت شریف ایران، رها شده و تبرئه شوند.
۳- عبارت «آنچه در ذهن و زبان بسیاری از مردم...»
کدام مرکز علمی آمار و در گستره میدانی چه تعدادی از مردم این تحقیق انجام شده است تا جنابعالی اینگونه درباره نظر و رأی مردم بتوانید سخن برانید؟!
۴- آیا عنوان «اسلامی» زیبنده نظام ما هست؟ قطعاً نظام ما اسلامی است اما تا چه اندازه «دولت» و «جامعه» اسلامی شده است، سخن دیگری است.
برای اندازه گیری موفقیت می توانیم وضع فعلی را با وضعیت زمان شاه و یا کشورهای منطقه و یا ابر قدرت ها مقایسه نماییم. پیشرفت‌های علمی و اقتصادی و... مستند به آمارهای چشمگیر امروز ما نسبت به زمان طاغوت و کشورهای همسایه، به خوبی از پیروزی‌های ملت ایران خبر می دهند و خصوصاً شروع بیماری کرونا در کشورهای جهان، در مقابل چشمان هر داور منصفی است.
پرواضح است که این پیروزی‌ها به معنای انکار ضعف های مدیران فرهنگی و اقتصادی کشور نیست.
۵- معضلات و گرفتاری های فرهنگی و عدم دینداری برخی از مدیران و یا گروهی از اقشار مختلف، دغدغه همه نیرو های متدین بوده و هست. مسئله دین گریزی، بیکاری، فراموشی امر به معروف و نهی از منکر و... نگرانی همه پدران و مادران سرزمین ماست و راه برون رفت ازین امور، تقوای «خواص» و تلاش جدی و جهادی، دوری از اشرافیت، پرهیز از انتصاب ناشایستگان و افراد نالایق است. نباید با استفاده از مغالطه «کلی‌گویی» آب را گل‌آلود کرد و جای خادم با خائن را عوض نمود. نظارت عمومی و انتقاد مستند و آزاد رسانه‌ها کلید واقعی حل معضلات می باشد.
در پایان متذکر می‌شوم اشکال ساختاری در کشور، مسئولان عالی قوا نیستند؛ زیرا آنان دائماً با انتخابات عمومی و یا انتصابات مقام عظمای ولایت، تحت نظارت عامّه مردم و رهبری معظّم تغییر می نمایند ولی متاسفانه در مدیریت‌های میانی، گاهی از افراد فاقد صلاحیت و نالایق استفاده می‌شود و این امر موجب خسارت سنگین به دین و اقتصاد می گردد. همچنین نباید از خواص که ظاهراً روزی انقلابی و متدین بودند و امروز تغییر ماهیت داده اند غفلت کرد؛ زیرا در صدر اسلام اشخاصی بودند که بالاترین فداکاری‌ها را انجام دادند ولی عاقبت در اشرافیت و کسب قدرت هلاک گشتند. در پناه عنایت حضرت مهدی عجل الله فرجه و به امید پیروزی کامل حزب الله و شکست جبهه باطل به رهبری شیطان بزرگ

حامد وفسی
۹ تیر ۱۳۹۹




موضوعات مرتبط: دیـگـر تـحـریـراتاخبار
برچسب‌ها: مـوسـوی خـوئینـی هـا وفسی نقد رهبری مشکلات معیشتی فرهنگی

تاريخ : چهار شنبه 11 تير 1396 | 19:55 | نویسنده : سردبــیر |

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------